Rabu, 23 Disember 2009

Masa itu percuma bila.. dimanafaatkan

Final exam dah abih.. tenangnye rasa ati. Tapi gabra tggu final OSCE & VIVA plak. Puas hati ngn soklen yg kuar lam exam MEQ & MCQ tempuh ari. X sia2 aku berjaga mlm membaca dan mentelaah sampai kul 4.00pg.. Due jam lg tu masa surfing internet..
Mata aku yg ayu dh hitam lebam gara2 berjaga mlm. Klu pakwe aku tengok neh grenti dia lari.. cari awek len.. (SHhh.. HUbby aku sgt sayang aku tentu dia x larinya)..
Teringat kat ank2 yg byk beri sokongn termasuk menangis nk ikut bila aku nk balik ke College. Dh bleh senyum sbb thn depan ummie dia dh full time ada sama. (Sebenarnya 4 hari je full time sbb 18hb Januari 2010 aku dh kena msuk keja.
Rindu kat kengkawan sekerja yg dah setahun x bersua. Tunggu aku blik wat gegar belia sekali lagi (Sorry.. gegar belia tu program KYM xde kena mengena ngn aku..) Apa khbr agaknya cik Non, Cik Ha, Miss Phillo) n all my fren..
Semalam ada majlis kesyukuran kt college aku. Sebenarnya majlis ni sempena aku n geng  lulus 100% Exam Ke-2 pd Oktober lepas. Bru ari ni dpt buat majlis sbb masing2 sibuk ngn preparation utk final exam plak.
Sebenarnya debaran lum tamat lg sebab lepas ni plak ada Exam OSCE dan seterusnya VIVA plak. Kali ni debaran, gelabah n seangkatan tahap ke-3 sbb ini juga penentu aku layak atau tidak nk pegang title baru sbg...
Mehlah.. sama2 berdoa moga aku n geng aku ini akan berjaya lulus 100% untuk final exam kami ini. Aaammmiiinnnnnnnnnnnn..............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan